Veb dizayn
21-ci əsrdə insanların qidalanma, istehlak və yerləşmə kimi yaşayış vərdişləri və həyat tərzləri dəyişdiyi zaman, demək olar ki, hər kəsin həyatına rəqəmsal dünya adlı yeni bir fenomen daxil oldu. Bu gün rəqəmsal dünya; Demək olar ki, hava, su və torpaq qədər vacib hala gəldi. Zamanla insanlar bütün ehtiyaclarını rəqəmsal dünyadan qarşılayırlar. Bütün dünyada cəmi 1 saat internet kəsilməsi geri dönməz ziyana səbəb olacaq. Bu arada şirkətlər və markalar istehlakçıların radarında olmaq üçün rəqəmsal dünyada aktiv rol almağa başlayıb.
Şirkətlər daha çox internet saytları ilə rəqəmsal dünyada mövcuddurlar. Potensial auditoriyasına çatmaq istəyən şirkətlərin veb saytları internet şəbəkəsində itməməsi və istehlakçılar tərəfindən asanlıqla tapıla bilməsi üçün peşəkar veb dizayn işi ilə yaradılmalıdır. Veb saytların hazırlanması işi bir çox fərqli mərhələdən ibarət bir prosesdir. Veb saytdakı bütün vizual və yazılı məzmunlar, veb saytın funksionallığını yaxşılaşdıran menyular, qrafika, saat, təqvim, chat düyməsi kimi bütün əlavələr sayt dizaynları ilə dizayn edilir və hazırlanır.
Veb saytların hazırlanması mütəxəssislər tərəfindən istəyən şirkətlər veb dizayn çərçivəsində geniş çeşiddə xidmətlər alırlar. Veb sayt tədqiqatları ümumiyyətlə bəzi ümumi məqsədlərə malikdir. Şirkətin alıcı müştəri bazasına çatmaq, onların ziyarətlərini satışa çevirərək satış sayını artırmaq, şirkəti düzgün tanıtmaq və müştərilərin təcrübə keyfiyyətini artıraraq daimi müştəri bazası yaratmaq kimi hədəfləri misal göstərmək olar. Veb dizaynını necə etmək sualının cavabı bu məqsədlər üçün qorunur.
Veb saytlarin hazirlanmasi peşəkar və orijinal olmalıdır. Ziyarətçilərin müştəriyə çevrilmə sürətini artırmaq üçün etibarlı və fərqli olmaq şərtdir. Bir-birinin nüsxəsi kimi görünən, həvəskarlıqla yaradılan və xətalarla dolu veb saytlara heç bir alıcı üstünlük vermir. Əslində bu veb saytlar müştəri bazası tərəfindən etibarlı sayılmadığı üçün veb sayta daxil olan istifadəçilər ikinci dəfə veb sayta daxil olmağa belə üstünlük vermirlər. Etibarlı olmaq üçün peşəkar veb sayt görünüşünə sahib olmaq lazımdır.
Veb saytlarin hazirlanmasi işləri firmanın tələb və xidmətlərini veb dizayn mütəxəssislərinin bilikləri ilə ortaq nöqtədə birləşdirərək baş verir. Veb saytlarin hazirlanmasi təkcə dizayn bilikləri deyil, həm də dərin proqram təminatı bilikləri, tədqiqat bacarıqları və müəyyən mənada marketinq bacarıqları tələb edən bir işdir. Mütəxəssislər tərəfindən həyata keçirilməsə, uğur əldə etmək mümkün deyil.
Uğurlu bir veb sayt yaratmaq üçün veb saytın peşəkar veb dizaynı olmalıdır. Veb dizaynları üzərində işləyərkən texniki hissələrə keçməzdən əvvəl ilkin araşdırma aparılır. Şirkətin korporativ şəxsiyyəti, kommersiya fəaliyyəti, məhsul və ya xidmətləri kimi ilkin məlumatlar, potensial müştəri qrupunun istehlak vərdişlərinin araşdırılması, görüləcək işlərin sərhədlərini müəyyən edir. Bu araşdırmalar veb saytlarin hazirlanmasinin ən mühüm mərhələlərindən biridir. Veb Saytları unikal və şirkətlərin fəaliyyətinə uyğun dizayn etmək üçün bu tədqiqatlar hərtərəfli aparılmalıdır. Bundan əlavə, ediləcək veb dizayn işləri üçün şirkətin tələbləri də əhəmiyyətlidir.
İlkin tədqiqatlar aparıldıqdan sonra texniki tədqiqatlara başlanılır. Bütün bu işlər müəyyən plan və nizam çərçivəsində aparılmalıdır.
Bəzi araşdırmalar istifadəçilərin veb saytlara daxil olarkən hansı cihazlardan istifadə etməyə üstünlük verdiyini göstərən bəzi statistik məlumatları ehtiva edir. Bu araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, Türkiyədə istifadəçilər daha çox mobil cihazlar vasitəsilə veb saytlarına daxil olurlar. Bu səbəbdən Penta Yazılım şirkəti istifadəçi təcrübəsinin keyfiyyətini artırmaq üçün veb dizaynları həyata keçirərkən mobil istifadəçilər tərəfindən veb sayta asan giriş və istifadəyə üstünlük verir.
Ziyarətçilərin əksəriyyəti veb saytları mobil cihazlardan ziyarət edirsə, o zaman veb saytın mobil cihazlarda yaxşı istifadəçi təcrübəsi təqdim etməsi çox vacibdir. Bu səbəbdən Penta Yazılım, mobil cihazların prioritet olduğunu söyləyərək, mobil cihazlardan əldə edilə bilən veb dizaynlarını tərtib etməyə diqqət yetirir.
İstifadəçi təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi ziyarət dərəcələrini satışa çevirməyə kömək edir. Bu səbəbdən məhsul və ya xidmətlərin ünvanlandığı istifadəçi qrupunun alış-veriş vərdişlərini, gözləntilərini və nə axtardıqlarını bilmək bu potensial auditoriyanın müştəriyə çevrilməsinə şərait yaradır. Peşəkar veb dizayn mütəxəssisləri əsas müştəri qrupunun hərəkətlərini yaxşı təhlil etməyi bacarmalı və veb saytlarin hazirlanmasi işlərində bu amilləri nəzərə almalıdırlar. Tamaşaçıların istifadə etdikləri cihazdan veb saytdan asanlıqla istifadə edə bilmədiyi hallarda veb dizaynın nə qədər vasvasılıqla edildiyinin əhəmiyyəti yoxdur.
Yaradılan internet veb saytlarının istifadəçilər tərəfindən asanlıqla tapılması üçün axtarış sistemində yüksək yer tutmaq lazımdır. Axtarış sistemləri arasında ölkəmizdə ən çox seçilən axtarış sistemi Google-dur. Əslində internet sözü deyiləndə bir çox insanın gözündə Google imici canlanır. Bu səbəbdən axtarış sistemində daha yüksək reytinqlər əldə etmək üzərində işləyərkən Google əsas götürülür.
Daha yüksək yerlərə çıxmaq üçün kodlaşdırmadan veb saytın məzmununa qədər bir çox araşdırmalar Google-un sıralama alqoritminin iş sisteminə uyğun olaraq aparılmalıdır. Adi bir insanın öz veb saytını daha yüksək yer tutması həqiqətən çətindir. Bununla belə, Google axtarış sisteminin iş alqoritmini bilən və oxşar məhsul və ya xidmətlərə çatarkən hədəf müştəri qrupunun hansı növ axtarış və xidmətlərin tapdığını təhlil etmək qabiliyyətinə malik ekspertlər üçün veb sayt üçün asanlıqla əldə edilə bilən məqsəddir. Google axtarışlarının zirvəsi.
Veb saytlarin hazirlanmasi mütəxəssisləri saytların dizaynında və kodlaşdırılmasında bu məlumatlara uyğun olaraq kodlaşdırma işləri aparırlar. Veb saytın Google axtarışlarında prioritet kimi görünməsi həm ziyarətçilərin sayını artıracaq, həm də ilk sırada yer alması sayəsində ziyarətçilər üçün təhlükəsiz və tez-tez seçilən veb sayt imicini və satışdan əldə etmə nisbətini yaradacaq. artacaq.
Veb saytlarin hazirlanmasi bəzi veb dizayn elementləri əsasında tərtib edilir. Ziyarətçilərin çaşqınlıq yaratmaması üçün veb sayt müntəzəm və vahid harmoniyaya malik olmalıdır ki, ziyarətçilər saytda axtardıqları məlumatlara asanlıqla daxil ola bilsinlər.
Veb saytlarin hazirlanmasi bütün vizual və yazılı məzmunlar qaydasında olmalıdır. Yaradılan veb saytın rənglərini seçmək çox vacibdir. Rənglər marketinq strategiyası və istifadəçi təcrübəsi baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Veb saytlarin hazirlanmasi dizayn tədqiqatlarında rəng seçimləri şirkətin korporativ şəxsiyyətini əks etdirə bilər və ya marketinq strategiyalarına riayət etməklə rəng seçimləri edilə bilər. Bu rənglərin boğucu olmaması və ziyarətçilərin gözlərini yoraraq veb saytı tərk etmək istəyi yaratmaması çox vacibdir.
Veb saytlarin hazirlanmasi dizaynı zamanı istifadə olunan qrafika digər mühüm elementdir. Qrafikanın keyfiyyəti də veb saytın peşəkar görünməsinə kömək edir. Dizayn tədqiqatlarında qrafikanın ölçülərinə diqqət yetirilməlidir. Yanlış qrafik seçimlər həm veb saytın qeyri-peşəkar görünməsinə, həm də veb saytın açılış sürətini aşağı sala bilər.
Veb saytlarin hazirlanmasi mətnlərin tez-tez istifadə edildiyi hallarda şrift seçimi əlavə qayğıya ehtiyacı olan elementlərdən biridir. Bütün bu elementlər ziyarətçilərin istifadəsinin asanlığı nəzərə alınmaqla həyata keçirilməlidir.
Ziyarətçilər gözə çətin gələn və oxunması çətin olan şriftlərlə yazılmış mətnləri və ya məlumatları oxumaq üçün əlavə səy sərf etmək istəməyəcəklər. Ziyarətçi veb saytda nə qədər uzun müddət qalırsa, onların məhsul və ya xidmətlərinin satışına çevrilmə nisbəti bir o qədər yüksək olur. Buna görə də, veb saytın bütün elementlərinin istifadəçi dostu olması vacibdir.
Veb saytda dərc olunan məzmun alıcı auditoriyasının diqqətini çəkməli, auditoriyanın alış vərdişlərinə uyğun olmalı, Google axtarışlarında üst sıralara çıxmaq üçün SEO qaydalarına uyğun olmalıdır. Uğurlu veb sayt dizaynı bütün bu elementləri bu sahədə peşəkarların gərgin əməyi ilə birləşdirməklə əldə edilir.
Veb saytlarin hazirlanmasi da bir çox amilləri nəzərə almaq lazımdır. Veb sayt işinin uğurlu olması üçün bütün bu komponentlər bir-biri ilə ahəngdar işləməlidir. Uğurlu veb dizayn hər şeyi veb saytın içərisinə qoymaq demək deyil. Məsələn, veb sayt vasitəsilə onlayn saat satışı ilə məşğul olan bir şirkətin öz saytında hava şəraitini göstərən detala ehtiyacı yoxdur.
Veb saytı tərtib edərkən şirkətin fəaliyyət sahəsi və ehtiyacları yaxşı müəyyən edilməlidir. Şirkətin xidmət etdiyi sahələrlə bağlı kreativ əlavələr veb saytın daha peşəkar görünməsinə kömək edəcək, lakin əhəmiyyətsiz və faydasız detallar istifadəçi təcrübəsinin keyfiyyətinə mənfi təsir göstərəcək və uğurlu veb saytlarin hazirlanmasi işinə kölgə salacaq.
Veb saytlarin hazirlanmasi uğuruna təsir edən ən mühüm xüsusiyyətlərdən biri onların müxtəlif cihazlardan daxil olmaq üçün uyğun olmasıdır. Planşet, telefon və ya kompüterdən ziyarət edərkən veb sayt bütün bu cihazlara uyğun olmalıdır. Veb dizaynının peşəkar görünməsi üçün bu, bir veb dizayn mütəxəssisinin köməyi ilə edilməlidir. Veb dizayn asan və ya sıradan bir iş deyil. Bu səbəbdən veb saytlarin hazirlanmasi sahəsində təlim keçmiş mütəxəssislər tərəfindən edilməlidir. Veb saytlarin hazirlanmasi sahəsində xidmət göstərən bir şirkətin peşəkarlığını ölçməyin ən asan yolu onun istinadlarını araşdırmaq idi.
Texnologiya daim inkişaf edir və irəliləyir. Veb saytlarin hazirlanmasi aktual olmalı, texnoloji xüsusiyyətlərə malik olmalı, müəyyən fasilələrlə yenilənməli və daim dinamik struktura malik olmalıdır. Statik quruluşa malik olan və texnologiyanın gətirdiyi yeniliklərlə yenilənməyən internet veb saytları zamanla geri qalır və effektivliyini itirir. Texnologiya və yeniliklərlə uyğunluq peşəkarlığı göstərən elementlərdir.
Veb saytlarin hazirlanmasi marketinq sənayesində illərdir mövcud olan bir strategiyadır. Rəqəmsal dünyanın böyüməsi və e-ticarətin geniş yayılması ilə sosial media platformalarında və e-ticarət saytlarında müxtəlif marketinq üsullarından istifadə edilmişdir.
Peşəkar veb saytda qavrayış idarəçiliyi olmalıdır. İdeya, məhsul və ya xidmətin marketinqi ilə məşğul olmağınızdan asılı olmayaraq, qavrayışın idarə edilməsi bütün bunlar üçün vacib məsələdir. Uğurlu veb dizayn ilə yaradılmış veb saytda qavrayış idarəetmə elementləri olmalıdır.
Veb saytlarin hazirlanmasi və nəşri bir prosesi əhatə edir. Veb dizayn prosesləri veb sayt hazırlanaraq dərc edildikdə bitmir. Peşəkar veb dizayn xidmətləri göstərən şirkətlər dərc etməzdən əvvəl veb saytlarını test rejimində dərc etməlidirlər. Bu sayədə xəta varsa və ya dəyişdirilməsi və ya əlavə edilməsi lazım olan elementlər varsa, istifadəçilərə təqdim edilməzdən əvvəl fərq edilərək lazımi düzəlişlər edilə bilər. Təsadüfi bir şəkildə hazırlanan və edilən veb dizayn işləri peşəkarlıqdan uzaqdır.